Pizzabullar.

Inne på detta med pizzabullar nu..nyss smällt i mig 5st! o jag undrar varför jag aldrig blir smal!? kan ju inte sluta äta allt..så jobbigt. men nån dag ska jag bestämma mig för att orka gå ner de där sista extra kg. har ju gått ner alla graviditets kg nu typ. men man är ju aldrig nöjd. men just nu..orka. Ställde mig iaf förut o bakade 3plåtar underbart goda pizzabullar. så nu finns det nån vecka eller två i frysen.

Fick nyss ett sms om jag ville fylla i lite på min tatto, lite nå några löv som jag vill ha starkare konturer på. Sen ska jag göra min nya. Texten Always in my heart med nått hjärta som ska passa bra ihop typ. Dock osäker på om det blir underarmen, ryggen elelr skuldran eller vart fasen dens ka sitta. mest sugen på underarmen. men får se vad han tycker! om 2 veckor förhoppningsvis sitter den på plats! Redan när jag gjorde min första visste jag att jag ville göra min andra med en text som betydde nått för mig. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag blir sugen på pizzabullar när du nämner det hela tiden. ;) Vad har du för recept?

2011-09-14 @ 14:39:46
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/
Postat av: frida

5dl mjölk, 50g jäst, 3msk margarin flytande, 1tsk salt, 12-13dl mjöl, 1 uppvispat ägg i smeten. blanda allt, jäs i 30min. kavla ut o bre på tomatpure, kalkon,ost o oregano typ. rulla ihop. skär o lägg på en plåt med papper. o pensla med ägg. jäs 15min. in i ugnen i typ 15min på 225grader. super gott! o jag upprepar mig för att ni ska bli sugna;)

2011-09-14 @ 18:19:01
URL: http://hartieparty.blogg.se/
Postat av: Linda

MUUMS!! Tack, det tänker jag baka någon dag. ;)

2011-09-14 @ 20:21:54
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0