Söndag

I vanliga fall brukar söndagar var fulla av ångest, liksom ny vecka med plugg och stiga upp tidigt, när man helst skulle sova några timmar till. Men inte denna söndag! En hel vecka med lov, det känns underbart! Men blir en annan stress istället. Hur ska man lyckas hinna med allt man vill under bara en vecka? Idag har jag iallafall varit och simmat, känns skönt för tror inte jag kommer va så nog amed träningen denna vecka..

Men som Carro och jag säger ofta, nu ska vi bli seriösa och hm...ja ett nytt försök efter lovet att förtsöka bli seriös med styrketräningen.  Ska sova hos Carro imorgon, känns som det behövs:)<3  Men innan det ska jag klippa mig hos Anna:) Va ett tag sen så det behövs. Annars blir det fortsätta med och slappa ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0