tiden går

Shit tiden går verkligen fort. ena stunden är det på ett sätt och nästa på ett annat. man hinner knappt att tänka innan det ändrats.. Men man vet aldrig vad man har innan man mister det..tyvärr så är det så.. det kan gälla exakt allt..men det jag saknar är en stor del av mitt liv jag hade en gång i tiden.. Som verkligen betydde allt, som va mitt liv, i mitt liv och fanns där jämt. Det är det jag saknar..att en skit sak kan förändra något fint. På så kort tid..men men..

man ska nog inte fundera så mycket. jag tänker jämt massa, tror ingen orkar lyssna eller ens prata med mig längre. på det sättet. Ingen orkar nog höra på mina tankar och allt jag har inom mig. Även om det mesta säkert är onödigt. Fast det jag vet är att du jämt gjorde det. Du lyssna på varje ord jag hade att säga. Älskade våra pratstunder om allt och inget. Älskade att få vara en del av ditt liv. kan inte säga mer än att jag saknar våran vänskap otroligt mycket.  Men vi båda har gått vidare men det går inte helt, eftersom mycket påminner om dig och mig. Du var flickan i mitt liv. jag menar det som en vän, en mycket nära vän som kände mig totalt. Är ledsen över det som hände:( men jag tycker fortfarande om dig, den kärleken är svår att sudda ut. F+F förlåt var verkligen tvungen att få skriva av mig, och nu ska jag var tyst!


Kommentarer
Postat av: F+F

jag saknar att inte få lyssna på ditt "onödiga" prat! jag saknar att inte få veta dina tankar! och jag vill veta allt som du har inom dig! för det där "onödig" är kanske inte så onödigt iaf..iaf vad jag har kommit på. jag saknar OSS!

2009-02-23 @ 21:52:03
Postat av: F+F

ja jag vet...:( saknar det jätte mycket. Det va så viktigt..jag saknar oss med..hur mycket som helst ska du veta! Det var speciellt och nödvändigt..

2009-02-24 @ 12:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0