18 år woho:D

Nu har jag äntligen fyllt 18! hade en toppen dag igår. Började dagen med paket från familjen som bor hemma, åt frukost. När jag strosade runt i nattkläderna och var ganska nyvaken. Får jag ett grattis samtal av Emil. 2 min efter dyker han upp med jätte vackra rosor! Bästa sättet att starta dagen<3  Resten av dagen fram till klockan 6 bestod av städning och matlagning.

Senare kom emils mor, far och lilla syster. mina äldre systrar o barn mm. När vi ätit färdigt öppnade jag alla fina paket! tack till allihopa:D Sista paketet var från Emil, öppnade det och det fanns ett till och det tog ett tag innan jag tillslut kom fram till rätt paket. Chockad som jag blev så fick jag syn på en ny mobil! Blev aldeles lycklig:D<3 min gamla börjar bli seg, men har hela tiden trott att vi letat ny mobil till honom! Så blev riktigt överraskad. Han är bäst han<3  när alla åkt hem så kände jag mig firad och nöjd. Fick behålla min Émil över natten, så dagen blev Perfekt!

Idag har jag även blivit firad:) bakat tre tårtor under dagen. För sen kom massa fika sugna gäster! fick mer paket och massvis av godis!!! nu av nått så kommer magen att växa, fast inte av besselutten;P nej då ska inte tillåta mig att äta allt på en gång. och får va trevligt och bjuda lite.

Min älskling är 5månader idag<3 "bara" 4 månader kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0