<3

Igår var jag och Emil på ultraljud. Vi fick se våran lilla bebis! Den hade verkligen blivit stor sen första ultraljudet. Vi fick se när hjärtat slog förfullt, bebisen gäspade och tog sig även i ansiktet med den lilla handen. Vi får en pigg liten bebis, under tiden vi var där hann h*n förflytta och röra på sig jätte mycket. Men de sa iaf att allt såg bra ut och det var en lättnad. även att emil har varit säker på att allt varit bra hela tiden, så blir man nojig. På söndag har det redan gått 5 månader! och vår ängel ska antagligen komma den 6 feb. JAG ÄR LYCKLIG!!!! <3333333

Åkte hem från horn idag på morgonen för att ta hand om barnen. mamma och pappa jobbar och de tre minsta har ledig dag. Lina ville visst hellre va hos Julia idag så är hemma med anton och david. Anton och jag bakade stora kanelsnäckor. dubbelsats:O! vi unnade oss glass o kolasås, tror nog david skulle kunna få i sig en hel tub kolasås!
annars så händer det nog inte så mycket idag..ska se idol, och andra avenyn ikväll så ser fram emot det. Imorgon blir det körlektion och träffa felicia när hon slutat skolan:)




Kommentarer
Postat av: Sylvia

Jag är fortfarande lite smått besviken på att jag kommer missa det hela! Vore så kul att vara i närheten när bebisen kommer.

Hoppas på en ständig uppdatering, trots att jag kommer befinna mig i Österrike! ;D <3

massa kärlek till er!

2009-09-15 @ 21:50:53
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0