:(

fy begravningen äger rum i8morgon...är super nervös! vill inte inse att ketty är död..kommer fatta det imorgon. vill inte se alla gråta..vill inte känna alla ledsna känslor, när man ser förtvivlade ögon..fy..men hoppas du är på en bättre plats<3

kan inte fatta att en gravid som är hemma från skolan har så mycket bokat?! Men körlektioner tar jätte mycket tid, har några i veckan, möten med arbetsförmedlingen mm. Vattengympa varje vecka å teorin som tar mängder av tid. som tur är har jag klarat alla faser idag:D! så ska läsa liute i boken, om jag inte är för lat. samt träna träna på datan när jag har tid å köra om faserna. farfar och jag ska åka å träfa inför stadskörningen snart med.

Hoppas jag och sylvia ses i veckan och jag och felicia nästa vecka<3 Swen så ska man hinna fylla år med, så ganska snart! ska ha middag på min dag och fika dagen efter ska bli trevligt.

14 september<3

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Hoppas allt är bra med dig vännen, trots begravningen!

Synd att vi inte kunde klämma in en fika denna vecka, förhoppningsvis funkar det nästa, eller den därpå:)

2009-09-10 @ 17:50:13
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0