fika:)

Igår var det torsdag och jag åkte in till stan för att få träffa Sylvia, det var alldeles för länge sen sist. Det är så underbart att träffa henne! Så vi spenderade massa tid och pratade. Med god fika på Epok. Det var mycket trevligt<3 Jag kommer att sakna henne massa när hon ska iväg ett tag och jobba. Samtidigt är jag glad för hennes skull. Det är en Super bra chans att få se sig om i världen. Något de flesta vill göra och borde göra om man får chansen. Som sagt det finns mobiler nu förtiden så tiden går nog ganska fort ändå. När hon är tillbaka får hon nog lära mig att åka skidor!;P eftersom vi har lika mycket (lite) att göra om dagarna så hoppas jag det blir fler trevliga fikor.

Just nu gör jag inte så mycket, väntar på att Emil ska komma hem från jobbet. Imorgon blir det tjejkväll hemma hos Felicia, film och massa godis:) och på söndag ska vi ta en fotorunda:) synd bara att jag glömde min kamera hemma. men får ta hem korten på något annat sätt. det ska bli skoj!

På tisdag är det halkan. lite nervös om det blir hårda inbromsningar. rädd om magen, men borde nog inte vara någon fara. Men nu tror jag att Ellen snart kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Riktigt skönt att träffa dig, som alltid. Och alltid lika skönt att prata av sig, då du är en av de få som verkligen förstår<3 Är så glad att du är min vän! Måste se till att det blir fler fikastunder innan jag drar iväg:)

2009-09-25 @ 19:44:44
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0