för lång ledighet?

När man går i skolan eller jobbar, så längtar man bara efter att få ledig tid. Men när man varit ledig ett helt sommarlov utan jobb och man ska va ledig nu. Eftersom skolan inte tycker det är någon idé att jag börjar, jobben vill inte ha en som snart ska gå på mamma ledighet i vinter. så ja då är man illa tvungen att vara ledig. Frågan är vad man ska göra?! är så grymt uttråkad så vet inte vart jag ska ta vägen. Visst har körlektioner å sånna saker. men det är ju inte hela dagarna. och helgerna? vad ska man göra då? De flesta är upptagna med att koppla av och väldigt många föredrar att festa. Blir inte så mycket att välja på då..så jag får väl gå här hemma å bli ännu surare och irriterad.

Ser fram emot tjejkvällen hos felicia som är längre fram. det ska bli skoj att få göra något på helgen! och inte va ett alternativ till att man ska ta det lungt å vila från fest en helg^^ massa skitprat och film mys med godis är vad jag längtar efter:D

det känns som om jag vuxit ifrån de flesta av kompisarna man jämt va med..Den man va med i gymnasiumet och spenderade mest tid med om dagarna. men alla förändras och sånt kan man inte hindra. när man ligger på olika nivå i livet och vissa saker är viktigare än andra. fast på ett sätt tror jag att det är meningen. vissa saker som människor säger går aldrig bort. inte när de är okänsliga, och inte kan hålla tyst. då blir det oftast så. men så finns de dem som är kvar och är jätte underbara exakt som förr och som vanligt. De människorna gillar jag<3

men ska väl återgå till att ionte göra någonting. blir mycket Tv pga det. du är vad du äter är en favorit. men platsar snart in. har aldrig vägt så mycket tidigare som jag väger nu. extra kilona sätter sig jätte fort. men magen får bli så stor som den vill. men det andra får jag väl vänja mig vid..:P blir ju som sagt något bra av det hela tillslut ändå:)<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

jag vill alltid hitta på något! så räkna alltid med mig! ;D

2009-09-13 @ 13:25:05
URL: http://yellowclouds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0