Halkan

Dagen börjar med att jag är smått stressad över om jag hinner. Alltså gå från stationen bort till halkbanan på en halvtimme. Onödig oro eftersom det typ knappt tog en kvart. Hur eller hur ser jag två killar och en tjej som står liksom jag och stampar på stället, även de något tidigare. Senare kommer läraren och hon berättar lite. Jag fick åka med tjejen och det var en lättnad. Lite lustigt att vi två lika gamla sitter i bilen utan en vuxen:P

Men som sagt vi gasade glatt på och märkte att jaa..man har inte bra kontroll över bilen när det är riktigt halt ute! så det börjar med en sladd. men det var meningen att vi skulle tappa kontrollen på bilen, eftersom vi ska vara medvetna om riskerna. Läraren sa allt i en mic så vi lydde bara henne så gick det så bra som det kan göra^^ men man försår varför mans ka hålla hastigheterna som står!

Senare träffade jag syster Anna och Hennes prins Vincent. Han var så glad att se mig så han visade i stort sett alla leksaker och ville att jag skulle komma hela tiden. hanskulle till och med följa med mig på toa! Så vi sjöng och spelade till mora träsk och gjorde likadana rörelser. Mysig liten pojke<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0