oj snart 18!

På lördag den 19 fyller jag 18:D Idag fyller emils farmor år så ska åka och gratta henne sen, imorgon fyller min farmor år och lördag jag, sen på måndag fyller Emelie år. så många som fyller år just nu!

Igår blev jag firad av Felicia:) Hon bjöd mig på pizza, Vår pizza dessutom. sen helt spontant köpte hon mig 2 jätte vackra rosor:) senare åkte vi hem till henne för att äta chips och godis. Prata och se idol. Tack så mycket!<3

I helgen så blir det middag på lördag med syskonen och emils familj. sen på söndag blir det fika med de som vill. så blir fullt ös med att baka och laga mat i helgen! Anton är hemma hos mig idag han har varit lite sjuk. och roligt nog har an smittat mig...min hals svider å gör super ont:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0