solen försvinner..

När man väl har fått sol och fint väder ett tag så går den tiden otroligt fort..medan vintern och de kalla dagarna går otroligt segt. Tycker det är synd! Mysiga med hösten är alla lövens färger, tända ljus och varm choklad. men hur eller hur längtar man till solen så fort den försvinner!

Alla är förkylda denna årstid, ännu ett minus. och även jag börjar bli smittad nu. Är det fler än jag som är OTROLIGT LIVRÄDD för att få svinsjukdomen som sprider sig? hoppas att det verkligen bara skulle bli som en vanlig förkyning!

Såg på ett program idag om en 15åring som vägde så mycket, hon va så duktig! Viljan fanns hos henne att gå ner i vikt och hon lyckades. Från 215kg om jag inte minns fel till 79kg. Om viljan finns övervinner den allt. Jag tror på det. Hinder i livet så som kärlekslivet eller familjelivet, finns kärlek och viljan klarar man sig igenom det mesta.

jag har blivit en älskare av idol:O bara längtar till kvällens program. men det blir tråkigare när den riktiga tävlingen drar igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0