Bror 16 år.

Sen jag själv fick barn så har jag ojat mig över hur fort tiden går osv. Speciellt nu när man inte bott hemma på några år och inte träffar syskonen dagligen. Så vips så är de större för varje gång, plötsligt så fyller bror David 16 år bara så över en dag typ. Går på gymnasium, har flickvän och är super duktig på att mecka bilar och köra folkrace. Inte nog med det så har han större fötter än mig, längre och väger antagligen mer. Vart tog den lilla brodern vägen som var mindre än mig?! Som var så jobbig att man ville sälja honom billigt vissa dagar, busig som var överallt och ingen stans? Nu plötsligt så är det tvärt om. Någon måste nästan fylla år, vara jul eller liknande för att man ska få se skymten av sin bror! Är naturligt jag vet. Men saknar mina syskon så otroligt. Nu när jag har min egna familj och spenderar mycket tid med familjen i Horn. Så känns det ibland att man saknar familjen i Storebro oehört, mina syskon och min pappa. Men även mamma fast än vi ses nån gång då och då. Men idag så ska vi dit och fira David. Och jag försöker åka dit ibland med. Men är tråkigt att småsyskonen med har fullspäckade liv så att de inte hinner hänga här så ofta. Man ska ta vara på sin familj!:) Eller som jag, familjerna. Har ju sån tur att flera personer finns runt oss som betyder massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0