Faffen.

 Pixie och Hampus. Eller "faffen" som Pixie döpt om honom till. Emil lät mig få ligga kvar idag och sova lite till. Skönt! Sedan så skjutsade han Pixie och mig till Hampus och hans föräldrar. För att sedan komma tillbaka efter sin träning. Men vi anlände redan kl 11. Barnen lekte förfullt och åt sedan lunch som betod av risnudlar och köttbullar. Vad de åt! Sedan så somnade de båda och sov en timme. Under tiden åt vi vuxna mat som bestod av råris och kyckling. När barnen vaknat så gjorde vi chokladbollar, tryffel och ischoklad. Just när vi blivit klara så kom Emil. Då fikade vi. Sedan blev det dax för julklappar! Eftersom barnen inte kommer hinna ses mer innan jul. Pixie gav Hampus en rosa dockvagn. Så uppskattad den blev!:) Och Hampus gav Pixie en Pippi tröja, samt ett pussel. Vi kom inte hem fören kl 18. Så en hel lekdag blev det!:) Innan nyår så ska vi åka och bada med barnen.

Imorgon är det dax för både jobb, skola och dagis. Inget jag ser fram emot. Men är bara denna "riktiga" dag kvar. För på tis är det juluppträdande, inte så ansträngande:) Sedan är vi lediga ända fram till den 10 jan, för då börjar Emil att jobba och jag skolan igen. Endast en termin kvar då!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0