Fredags mys.

Äntligen fredag, som jag längtat! Denna dag har varit så otroligt lång, ganska bra dock. Fikat på två lektioner. Jag och Alexandra sa till vår bildlärare att han borde bjuda oss på fika, eftersom det är sista bildlektionen innan lovet. Vi sa på skämt. Men han tyckte det var en bra ide och gick och köpte fika. Rätt skön lektion då.

Hämtade hem lillan från dagis, men hon hade ingen lust först att lämna alla kompisar. Skönt att hon trivs! Väl hemma så har vi ätit middag och fick ett litet besök av Elisabeth och Hampus. Hyrt film till helgen med, Emil valde: GREEN LANTERN extrended cut. Inte så otippat;) men bara för att så valde jag en som hette BRIDES MAIDS. Men var sugen på Julias ögon. Men den får vi hyra nästa gång. Just nu i skrivandes stund så badar Emil Pixie. Jag ska snart skära upp lite honungs melon som hon ska få efter kvällsmaten.

Imorgon är det marknad, så blir väl en runda där. Förhoppningsvis så kommer vår julgran imorgon med! Annars får vi åka och hämta den. Längtar så efter att klä granen. Blir första året för Pixie då vi har en egen gran. Så ska bli spännande o se om hon tycker det är kul att klä granen:) Förra året runt juletid så skulle vi flytta så vi pyntade inte så mycket. Ha en bra kväll för det ska vi!:) Längtar så till nästa år. Har massor att se fram emot<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0