Lördag.

Så skönt med en spontan dag. Pixie sov faktiskt till halv 8 imorse! Fast hon var vaken två gånger inatt som tog ca en kvart innan hon somna om. Men ändå skönt med lite lyx ibland. Jag var snäll och gav Emil sovmorgon till nästan halv 10 för då ville Pixie in till honom. Men efter frukost så gick vi ut en sväng till marknaden. Men var så kallt och tråkigt så vi gick igenom utan att knappt kolla på sakerna. Men vi mötte Sofia. Köpte med oss munkar hem och fikade, sedan kom pappa förbi och hämtade henne.

När Pixie somna idag så gick jag till Alexandra och tittade på valparna. De flesta ska säljas nästa vecka. Så söta så man smälter! Kan inte säga annat än att jag är sugen på en. Och just den som var till salu gillade mig lite extra. Men jag måste var logisk..;) även om det är svårt när de är så fina djur. Så vi får vänta med hund. Vi har ju en katt som är super social!:)

Potatishalvor och fläskfilen är i ugnen. Annelie och Magnus kommer på middag. De har med sig vår julgran. Så mysigt!:) Hoppas den inte kommer barra allt för mycket bara!;)  Pixies kalender, dock så vardet innan vi köpt alla paket så på bilden är den inte klar!   Lite julfint har vi allt fått, och ikväll blir det ännu mysigare när granen är färdig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fint ni har det=)

2011-12-18 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0