Norrköping till helgen.

 Nu i helgen ska vi åka till Norrköping. För att bo hos Emils mormor och morfar. Vi ska köpa julklappar. Så efter helgen lär vi vara klara med julklapparna. Har en person kvar att köpa till på min sida. 11 stycken blir det totalt där.. Sedan 10 stycken till.. Plus några av Pixies kompisar ska byta. Synd man inte är gjord av pengar. Men hoppas alla har lite överséende att jag inte kan lägga typ 500 på varje person. Förutom att jag köpt mer till Pixie och Emil. sedan är det snart barnkalas och lillebror fyller 16..Pixie har fått en advetskalender med paket detta år. Så hon får de flesta av våra julklappar där. Tror hon längtar lika mycket som jag till tomten!

Har en så skön vecka framför mig..Gjort mitt prov idag. Hämtar lillan halv 12. Då sover hon minst en en timme. Sedan tänkte jag vi skulle gå ut och busa i snön! Funderar på att hälsa på min mormor för att ge henne lite julgodis. Vi får se. Men isf kan vi leka på hennes gård.

Imorgon är vi lediga. Pga att vi haft en kväll i skolan och ska ha en till nästa vecka. Torsdag så slutar jag kl 1 så vi kommer hem rätt tidig och sedan på fredag bär det av till Norrköping. Skönt med lite annan miljö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0