Nu är det jul igen..jul igen..

Och julen varar ända fram till påska..eller? Nej då jag skämta bara. Dagen igår var toppen! Vakna upp i Horn. Vi åt julmat ihop med familjen Jonsson dagen innan. Kl 9 på morgonen var vi i vimmerby för vi hämtade upp min mormor då. Väl där framme i Storebro blev det frukos. En tur till stallet och tomten kom med paket=) Sedan kom mina systrar, farmor och farfar. Vi åt julmat för att sedan byta julklappar igen. Vi körde hem mormor för att sen åka till Horn. Vi kom lagom till kalle och massa god fika. Efter mycket längtan så öpnnade vi även paket där. Man känner sig skapligt bortskämd med så mycket bra paket! Pixie fick som ni förstår massor av saker! favoriterna blev nog pippidockan, pippis dockskåp med möbler och dockor, bobby car, gitarr och antar att pippifilmen kommer va bra. Skulle behöva skriva länge till för att få med allt! Men nöjda föräldrar och en nöjd Pixie blev det! Mycke Pippi saker, även halsband, målarbok mm. Hon älskar Pippi!:)

Vi sov ikapp alla sena kvällar..kl halv 7 var Pixie vaken. Men jag låg och kliade henne på ryggen och höll hennes hand en stund. vi måste visst ha somnat om! För halv 9 kommer hunden Bella in och väcker mig. Trodde inte mina ögon när jag såg var kl var! Vi har tagit det lugn. Sett film och bara varit hela fm. Ikväll blir det fest..5mån sen. Inte sugen igentligen när det väl gäller. Var det i veckan. Men det blir nog kul när det väl är kväll! Det är bara min syster Camilla o jag som ska dricka lite vin och sedan kanske gå till Chaplins. Lånat kläder av Ellen så känner mig fin. kanke dax att ta och sminka sig och äta lite mat!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0