Pulka.

Idag på min håla sprang jag hem, städade hela lägenheten och började även tvätta. Gäller att ta vara på tiden! För senare när jag hämta Pixie så skulle vi ut och testa den nya pulkan hon fått av sin mormor. Det blev massa bus i källängen, Pixie och jag. Vad roligt vi hade! Lite skönt att ha en orsak till att få åka pulka;) Vet inte hur många gånger jag drog upp henne för backen, för att senare åka ner. Vi passade på att leka lite i lekparken med. Så himla kul nu när vi pratar massor, jag är ju en pratkvarn;) Så hon har ju att brås på. Och det är roligt!:D Speciellt nu när hon fattar allt jag säger och kan bilda egna meningar och svara på konversationerna.

För efter middagen så åkte jag iväg till Alexandra. Hon gjorde min naglar:D Så nu har jag tippar i franskmanekyr med 3 röda stenar på varje. Kanske valde något långa..men man väljer sig ju! Och snyggt är det. Så nu lär ja va fin på nyår och jul:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0