Fredag!

Vaknar helt mörbultad efter massagen igår. men ack så skönt det var. Men mina muskler mådde visst inte alls bra innan, men känn faktiskt bättre idag. Vi vakan alliop vid halv 6 idag eftersom Pixie sov i våran säng inatt. åt frukost och myste. Sen knacka farmor Hjördis och Farfar Olle på dörren. Gardinen blev fixad, och Hjördis åkte även och köpte en ny längre gardinstång till Pixies rum. Tack! Vi dukade fram fika och lagom till det ringde min mor och far på dörren. Så blev en kort fika ihop eftersom de skulle vidare och Pixie behövde verkligen sova. Nu har hon somnat för en liten stund sen. Emil är och tränar just nu. När Pixie har vaknat, bytt blöja och ätit så ska vi gå och handla lite tills ikväll och hyra en film. Funderar på att köpa svarta panelgardiner att ha bakom de vinröda linnegardinerna. Men då måste jag köpa såna krokar man häcktar framför med. så får se om man gör det idag. ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Mikaela, mamma till Lucas.

Sv: Det lät superfint :) Är det Dennis som ska göra den? Vart ska du ha den? Jag ska tatuera mig i maj/juni.

2011-01-15 @ 15:00:34
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0