Fullt upp.

Inatt sov Pixie i sin säng igen. Blev ganska sent igår hon somna inte fören kl 9. Men vi fick hjälp att få upp den nya soffan som visst var gigantisk! Härligt:D Men även lite saker som skulle upp på väggarna. Lagade middag igår och bjöd familjen från Horn när de var så snälla och hjälpte oss.

Pixie och jag börjar varje morgon med mys, klär på oss. äter frukost ihop. Borstar tänderna på varandra och sen leker vi. Men mest läser vi böcker på morgonen för hon är igentligen jätte trött. Efter några timmar somnar hon i min famn. Jag lägger ner henne i sin säng och hon sover en timme. Väldigt glad över att hon börjat sova en stund på morgonen och även en stund efter lunch. Hon behöver det! Sen leker vi lite till och gör oss iordning. Äter mellis och sen brukar det vara en lekträff på fm.  Idag blir den träffen hos Casper. Vi har aldrig lekt med honom innan så det blir spännande att se om de tycker om varandra!:) Igår hade vi Estelle på besök. Hennes mamma klippte sig så barnen som det bara skiljer 2månader på fick leka av sig ordentligt. När Estellses mamma Ida kom tillbaka åt barnen lunch och vi tog en promenad så att de fick sova sin timme på dagen.

Älskar det här livet. Att vakna varje dag av att bara kunna njuta. Veta vad jag gör i mitt liv och bara kunna känna ett lugn. Ordna lekträffar gå på sång och sim. Vara hemma busa, mysa och bara njuta av mitt barn! Få besök av fina vänner och familj. Kommer sakna detta när jag börjar skolan. men som sagt jag måste ju gör aklart det och varje dag går man ju inte till 4. Pixie har ju sin fina pappa med. Så det blir nog bra. bara jag som har ångest att låta någon annan som jag inte känner ha ansvar över mitt barn. Men så är det för de flesta. Nästan mer synd om barn som inte får komma ut och träffa andra barn och bara gå hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0