Pizzabullar och muffins.

Fick för mig att baka igår. Så min kära mamma kom in och var lektant till Pixie. Hon har börjat gilla en docka som hon har. Den pratar när man trycker på magen och är en lillan docka. Så kul när hon ger mig den och vill att jag ska pussa och krama dockan. Då skrattar hon och gör likadant! Men vi kallar dockan för bebisen. Roligt när hon får välja namn själv sen istället. 

Hur eller hur så bakade jag pizzabullar och muffins med ost och kalkon. Bra mellanmål till Pixie. Pizzabullarna slank ner lätt så hoppas muffinsarna är lika goda! Tack för hjälpen älskade mamma<3

Fyndat på rean, i förrgår köpte jag en tunn overall till Pixie, leggins och 2 koftor. Igår fick hon en vinter overall till nästa år så hoppas storleken blir bra. Men även några finleggins och en tunnmössa blev det. Tackar även för det!:) Så fick mycket hjälp av min kära mor igår.

Ihelgen ska jag baka massa. Ska nämligen samla vuxenpoäng och vara värdinna för ett tupperwareprty!  Tror det blir endel som kommer. Ska bli roligt:D

Men nu har min prinsessa vaknat efter sin sovstund på morgonkvisten. Så vi ska packa ner mat i kylväskan och bege oss mot sången idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0