Prinsessan<3

  Ca 1 vecka på kortet... helt sjukt vad liten hon har varit min älskade dotter! Förlåt att jag tjatar om att tiden går fort. Men det gör den! Se på kortet nu. det var inte igår, men det var inte ens ett år sen. Växer så de knakar det första året kan man väl säga. Blir så sugen på en till snutt men det får dröja några år! Pixies första klänning var det iaf. Den är jag rädd om. M;en har packat ner alla hennes försmå kläder i lådor. Det är inte bara en låda kan man väl säga. Ibland känns det nästan som om Pixie har mer kläder än mig! Hon får ju iaf en helt ny garderob oftare än mig;)

Igår åt vi tackopaj..mums! Fuskade allt för mycket igår..glass, semla, godis o tårta! FY SKÄMS! men huvudsaken är att jag inte äter sånt mitt i veckorna och att jag rör på mig. Det kan jag ju säga att jag blivit ganska duktig på den senaste tiden (veckan..) Måste verkligen gå ner i vikt och komma i form innan sommaren!

Inatt sov pixie mellan halv 9 till 7. STOLT MAMMA:D Hon brukar vakna tidigare så man blir glad när hon får sova ut! Jag vaknar ju såklkart som vanligt o ligger och väntar på att hon ska vakna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0