Snart blir det flytt:D

Den gamla lägenheten är nu städad, nycklarna inlämnade och ska tas över av min kusin. Så allt vi äger är nu mera i den nya. Vi har städat i några dagar. Det tar sin tid. Vi skurar överallt så man vet att det verkligen är rent innan man ställer in sakerna. Köket blev nästan helt klart igår. Likaså vardagsrummet, och "datarummet". Så nu idag ska jag fixa i vårat sovrum och i Pixies rum. Gardinstänger ska sättas upp så gardinerna kan ta sin plats. Och toan ska skuras och badkaret ska bli rent! Mycket kvar att göras. Men hoppas på flytt iaf ons-tors! Men först ska alla lampor upp imorgon.

Pixie går runt och säger wawwaw till hunden och när hon vill att Bella ska komma. Sen så älskar hon verkligen väggklockor. Överallt där vi kommer letar hon på väggar för att senare peka och säga titta. Mitt lilla hjärtegull! Hon har förövrigt fått upp sin sjunde tand. Stor flicka, och hon går mer än hon kryper. Vart tog tiden vägen? Då hon bara låg i min famn och sov, amma och bytte blöja?! Helt sjukt. Nu är hon snart ett år. 9 feb och förstår massa även om hon inte kan säga det. Vi ska ut och kolla på farfars kor nu!

Kommentarer
Postat av: Jessica gravid i v.37 & mamma till Paulineh.

Ne jag vet, jag vill nog hellre att han ska jobba skift även om det blir lite tufft vissa dagar..



Har inte diskuterat mer med han om det, han har inte nämt det ens så han kanske redan har bestämt sig för att jobba skift iallafall. Jo, klart att det kommer bli tufft med nattning av två barn, men som du säger när han inte jobbar efm kommer han såklart att natta antingen Paulineh eller plutten.



2011-01-05 @ 09:23:57
URL: http://jessie0202.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0