Alv.

Emil har semester o pappaledigt ända fram till efter jag börjat plugga..så är så skönt! Vi ska ha varannan dag att få sova nu under sommaren. Även om vi bestämt att vi inte får sova mer än till 8-9. Lyx! Eftersom Pixie vaknar halv 6-6 så ger det lite extra sömn ibland. Idag var jag först ut. Ställde klockan på halv 9 efter att de andra gick upp kl 6. När jag kom upp låg de o sov i soffan! Pixie sov mellan 8-10. Händer typ aldrig.. efter flera timmars bus i Alv parken tillsammans med mig, pappa Emil o farmor Annelie. Somna pixie vid 3 igen och vakna halv 5. Då efter hon ätit o vaknat till ordentligt så tog vi en timmes promenad med ida och estelle. Välbehövligt..man äter ju så mycket glass nu på sommaren! Resten av kvällen har vi myst, lekt o badat tillsammans. Nu ska jag sätta mig vid tvn o mysa med Pixie. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0