Alv.

 Hampus och Pixie. Inte taget idag utan för ett par veckor sedan. Idag stod Magnus för fotograferingen. Måste verkligen byta bilder med varandra för vi turas typ om att fota.

De lekte och busade hur mycket som helst bland alla små husen. Sen så åt vi lunch på majkens. Pixie var helt slut då. Men hann nästan äta upp min mat innan jag var tvungen att gå ifrån o natta henne. Hon somna på två röda! Så nu sover hon gott. Väntar på syster Sofia. Hon ska sova här inatt. Vi ska laga mat o köpa massa onyttigheter o mysa framför tvn senare ikväll. Denna helg blir utan Emil:/ Jobbet bjuder på middag idag o de ska golfa. I morgon är det Hornpokalen. Jag orkar inte kolla på fotboll i flera timmar känner jag..o sen är det hornparken som de ska fira vid. (seger hoppas jag!) Så då kände jag att Sofia fick komma o att vi åker ut till Mamma o de istället imorgon. För vi ska åka o hämta Emil i Horn på söndag. Men nästa helg blir en umgås helg! Biljett till storstaden är bokad. Så Emil o jag åker på fre o kommer hem på mån. Ska hälsa på Emils syster Emelie o Johan. Ska bli jätte kul!:) Dock lite delade känslor med att lämna Pixie. Kan va kul o få en Emil helg. Men 2 nätter för mycket från henne känner jag:/ kommer sakna ihjäl mig! Samtidigt VET jag att hon har det SUPER BRA! Hon trivs jätte bra i Horn och de tar hand om henne exemplariskt:) så är inte nervös att lämna henne allas. Bara att hon kommer sakan oss för mycket. För kommer sakna henne.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad jag saknar er! Var så länge sen jag träffade er nu. Längtar massa efter Pixie. Ska bli så kul när du och Emil kommer och hälsar på! Kramar

2011-07-01 @ 17:59:06
URL: http://emeliesa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0