Bus!

 Fröken bus!<3

Spenderat tors med folkrace. Det regnade o var kallt...så inte alls jätte kul. Men när bror min kör..så ställer man upp o kollar! Pixie var jätte duktig med. Så vi stannade inte tills det slutade. men stannade ändå fram till tre tiden. Då regnade det för mycket för att kunna vara kvar.

fre hade jag en underbar kompisdag. Anna, ullis o jag drog till linköping. skulle blivit kalmar men det ändrades till linköping. hittade ett par jeans på rean. Sen jag födde Pixie har jag blivir bredare över höften. så alla mina lågskurna jeans kan jag ju inte ha längre. Även om jag köpte samma storlek nu. Fast i hög midja. Vi åt god mat, fikade på cafe o hyrde film till kvällen med massa onyttigheter. kallar jag en perfekt dag!:)

Eftersom jag hade min egna dag igår, fick emil sin idag. pixie o jag gick ut till gnagardalen. Mer folkrace för bror körde idag. Hon var så snäll idag! Vi gick inte hem fören kl 5..så väl hemma tog vi ett välbehövligt bad o åt kvällsmat. Nu ska jagse om min pluttis ska sova snart. Så ska jag slappa bara. alla sysslor gjorda för dagen, så ska bara njuta av kvällen med en kopp te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0