Måndag morgon.

Det är måndag morgon. Kan inte sova även om vi kom i säng sent. Längtar o sakna Pixie för mycket...Ända sen igår så har jag saknat ihjäl mig. Men idag kan jag bara tänka på henne. Vad mysigt att sova med henne jämte mig igen! Men vi har verkligen haft en kanon bra resa! Igår tog vi en liten snabbis på stan. Emil är till o med värre shoppare än jag;) Fick bara med mig en klänning o ett par korta shorts..något kortare än vad jag tänkte på i provhytten dock!

Vi bowla, såg två filmer o gick en promenad i hagaparken igårkväll. Avsluta dagen med nybakat bröd och jordgubbar. Kan inte bli bättre!

Denna vecka är det fullt upp..som alltid känns det som. Man ska hinna med så mycket nu innan hon börjar dagis. Men vill ändå hinna slappa ibland o bara leka hemma. Men det blir Alv och då ska Emil följa med, så mysigt! Sen om det är fint väder så ska vi åka o bada, på tors är det folkrace under dagen. Min bror kör så iaf jag ska dit. Men lyckas vi få Pixie att vilja ha sina hörselskydd så går vi alla. På fredag ska jag till Kalmar med tjejerna. Längtar jätte mycket! Sen så går det fort till ons v29. Då det bär av till öland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0