Spruta..

Idag så gick vi till källängen en liten stund med Ida och Estelle, sen blev det en promenad. Dum som jag var så chansa jag på att bära upp Pixie efter 30min. Hon vakna:/ så idag har hon endast sovit 30 min sen kl 7 imorse! Som tur var så somna hon redan innan kl 6 nu ikväll.

Annars har vi haft en tvättdag. Med spruta..det gick bra! Denna gång var den i armen, hon grät lite men inte farligt alls. Så nu har hon gått upp jätte bra sen hon var ett år:) Hon är en lättviktare som hon säger på mvc. men följer sin egna kurva galant:) 9730 g o 83 lång vid 17mån. stora tjejen nu! Pixie fick leka o busa på torgen som belöning att hon var så duktig. Så hon sprang runt i de små husen, klättrade med mig på båten och grävde i sandlådan. Sen när vi ätit så köpte vi paket till faster Emelie!

Åhh vad jag längtar till helgen! :D ska bli så himla kul. Och längtar så sjukt mycket till Öland v 29! Ska bli jätte mysigt att bo i stuga. Var kanon förra året och tror absolut det blir lika bra i år. Och i år är ju Pixie större och kan ta in mer intryck. Härliga sommar, ta inte slut!  Bild från förra sommaren på öland. Herregud vad liten hon var där...nu har hon långt lockigt hår. Tiden går FÖR FORT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0