Stockholms häng.

Igår så var Pixie o jag ute redan kl 8..dock varit det varje dag denna vecka. Vi tog en riktig mysdag, kolla på får, lekte på torget, gick långpromenad o kollade på olika saker. Hon sov jätte länge med!! Eftersom hon vaknat halv 6 igen nu ett tag sov hon nog ikapp. mellan 11,10 till 13,50!! Hon sov på mina ben ett tag, katten sov jämte henne o sen låg han jämte mina ben. Satt o myste vid tvn med mina två små. Sen kom farmor o faster ellen. Pixie var jätte glad o prata om kossor o hunden innan de kom. Hon grät ingen när de åkte iväg! snarare jag som gjorde...

Tågresan gick bra och enkelt. Väl framme så fattar jag inte hur man lär sig hitta allt! haha...stort o kromgligt i mina ögon. Men så himla mysig stad. Lägenheten var jätte fin och var kul att träffa emelie o johan. Vi åt mat, godis o drack cider till en film. Idag sov jag till 9! Efter en god frukost med dinkel bröd. Fick Emil o jag kort på vårt hjärta Hon är på marknad och matar de små djuren.:)

Idag blir det en shoppingrunda, äta glass i gamla stan. Så ikväll blir det kanske sommarkrysset! Ha det bra:) ska göra mig i ordning nu efter slappande så här på morgonkvisten...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0