25 veckor.

Imorgon har det redan gått 25 veckor av graviditeten. Underbart! Känner bebisen varje dag nu, små puffar och sparkar. Undrar vad det är för liten människa som gömmer sig i min mage<3 längtar jätte mycket. Känns fortfarande overkligt att jag snart har två barn att ta hand om och älska så mycket. Men helt fantastiskt.<3 Där emot hade tiden gått fortare om jag slapp värken o smärtan. Första 10 v mådde jag illa som en tok. Sedan övergick det i tidig foglossning som var extrem ond första veckorna. För att bli okej några dar och sedan bli så där ond igen. De dåliga dagarna haltar jag helt och kan inte stödja på vänster. De bra dagarna kan jag nästan gå normalt, men det gör "bara" lite ont vid ansträngning o varje nytt steg. Det har resulterat vid 11kg vikt ökning redan eftersom jag inte kan ut och gå för motionen längre.,behöver jag säga att jag längtar efter en promenad?! Sedan den där yrseln och tröttheten..äter järntillskott, men det hjälper inte. Klagar nu, men vill ha november nu för blir skönt att få vår bebis utanför magen istället:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0