<3

Känns fortfarande lite smått overkligt att i november så har vi två små barn. Nu går det inte att undvika min växande mage, heller inte alla rörelser som pågår i den. Tror inte det kommer kännas helt verkligt fören vår bebis ligger på min mage. Men nu är det mesta som fattades köpt. Är bara en ny madrass som behövs att köpa och två fårskinn till syskonvagnen. Bilstol och babysitter är det senaste vi har köpt. Längtar efter vår bebis. Är så nyfiken på vem det är som är i magen<3 och om en månad fyller jag 21. Säger att tiden går fort nu när pixie redan är 2,5 år och bebisen redan 27 v och några dagar gammal. Men jag själv åldras ju med.. Kändes som om det var nyligen jag fyllde 20!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0