Alv.

Det var ett tag sedan jag gick med Pixie till alv. Hon har varit med sin pappa eller sin farmor. Men idag kände jag att det var på tiden. Så vi åkte dit. Fick reda på idag att man visst fick stå på parkeringen gratis, när man har kort. Hade jag vetat om det innan så hade jag ju varit där för länge sen! Är just att jag inte orkat gå dit och även där för att sedan gå hem. Då gör det på tok för ont. Vi hade sällskap av Pixies kusiner Wiggo och Simon och deras mamma. Efter fyra timmar så var min guld klimp helt slut. Så blev att åka hem och sova för henne. Efter vi alla ätit middag så åkte vi till jysk. Vi har kanske hittat ett köksbord som vi vill ha. Vitt med stålben och större än det vi har! Stolarna var med vita med stålben. Ska bara kika o tänka något till så det är rätt. Är ju rätt mycket pengar så man inte köper bara för att. Imorgon ska vi leka med Hampus. Hans föräldrar börjar att jobba nästa vecka. Så vi passar på att ses då innan. Nu när jag snart varit ledig i tre dagar i sträck, så känner jag hur mycket jag saknar att få vara hemma med pixie!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0