Fredag.

Vi åkte till alv med Hampus och Elisabeth idag. De barnen älskar verkligen varandra! Så vi hade det jätte bra. Men pixie hoppade över att sova middag. Det händer ibland. Så det resulterade i att hon somna redan kl 18 ikväll..så jag har ätit en påse godis..vilket jag ångrar så här efteråt när man är något för mätt. Sambon är iväg på match, så har det väldigt lugnt! Dock har jag svårt att hålla mig vaken. Så ligger redan i sängen kl 20.30!Älskade bebisen tycker att jag inte ska sova så länge. Imorse var det full fart i magen:) imorgon ska vi gratta Pixies farfar som fyller år idag. Är för trött ikväll...men längtar redan till smörgåstårtan. Jobbar sen 18-22 för att jobba 12-21 på söndagen. Nästa vecka är sista veckan som jag jobbar! Sedan stänger vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0