Onsdag kväll.

Idag efter jag lämna Pixie på dagis träffa jag Pernilla o Nell en liten stund. Man längtar inte mindre när man gosar med en liten bebis, tvärt om. Pixie hade somnat i vagnen när jag hämtade henne. Lyckades ta en kort promenad så hon sov en halvtimme. Pixie säger och gör nya saker varje dag som gör att mitt hjärta smälter av kärlek! Igår när vi stötte på en på stan och pratade lite, sa Pixie efteråt: jag blev lite blyg mamma. Idag när jag skalade potatis slängde sig Pixie om mig och sa: älskling mamma. Hur glad blir man inte liksom!<3 längtar till fredag då vi ska till cirkus! Pixie har längtat massor och hon ska få smaka popcorn för första gången. Farmor ska med och även sova över hos oss. Sedan på lördag ska vi till marknad och då följer även mormor med. Och helgen efter blir inte heller så tokig. Lars Winnerbäck i Linköping med syster Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0