Räknar ner.

Räknar ner antalet pass jag har kvar på jobbet. Har 8 pass kvar..vilket är skönt! Jobbar imorgon 12-21. Sedan är jag ledig i 3 dagar. Onsdag blir det ett besök hos bm. Första sen inskrivningen. Lyssna på pluttens hjärta för första gången<3 och ta blodprov, vilket känns mindre kul. Blir även alv denna vecka. Var ett tag sen jag var där. Sist pixie var där med sin farmor, så vann hon en jätte stor gris! Vill till Ikea nu! Längtar så till att köpa det vi ska ha och inreda nya lägenheten. Får den denna månad..ska bli skönt med egen uteplats! Så pixie får en sandlådan. Och egen tvättstuga! Vill ju helst ha hus så klart..men detta är bättre en en vanlig lägenhet, för liknar ett radhus när vi har egen ingång o uteplats. Men man får ju längta o drömma efter ett hus. Men när jag får jobb sen så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0