Segt!

Idag lämnade jag Pixie på dagis för att sedan åka ner till arbetsförmedlingen. Satt där från 10.10 när klockan började närma sig 12 var jag så uttråkad.. 5 i 12 fick jag komma in och 12:45 åkte jag där ifrån. Minst sagt jobbigt. Hämtade Pixie och lämnade intyget på att jag är arbetssökande till dagis, så hon får gå 15 timmar i veckan. Hampus och Elisabeth kom och lekte. Dock var Pixie Igentligen något för trött så vart lite gnälligt. Hon somnade nyss 18.20 och har varit vaken sen 06.30, super trött stackaren! Något som känns skönt med att rutiner kommer tillbaka nu när semestern är slut, är matplaneringen. Skriver alltid upp vad vi ska äta mån-Tors. Helgen brukar bli mer spotan. Så denna veckas tips är: • currygryta med kyckling, paprika och färska champinjoner med ris. • spagetti och kötttfärssås. • kött och potatis och en god sallad • ugnsbakad torsk på purjolök, tomat och dill med pressad potatis. Nu har vi bara ca en vecka kvar i denna lägenhet! Hoppas det blir bra nu i den nya:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0