Sorg.

Något som jag verkligen inte tycker om, är att se andra ledsna. Det skär liksom i hjärtat och jag kan inte sluta tänka på situationen. Jag träffade min lilla syster lina igår och hennes bästa kompis. En kompis som hon varit vän med sen de var små. De umgås jämt och hennes vän har alltid varit med som en extra syster. Men att se de två helt förstörda. Med en sådan stor sorg gör så ont! Att dessutom se hennes familj lika ledsna..hon miste sin pappa i en olycka. Det är så tragiskt. Kan inte släppa det i tankarna. Dessutom känns det tungt inför fredag. Då vi ska ha begravning för Emils farfar. Så mycket sorg på så kort tid!:( Mitt i allt det mörka, så gläds jag av kärleken till familjen. Tur att man har sina nära och kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0