Baklust

Tror att min baklust börjar smyga sig fram.. Härom dagen så bakade ju jag och lillan en tallrik med STORA chokladbollar.. Ska inte smyga med att jag är väl mest skyldig till att det endast ligger en stackars boll kvar..pixie har smakat en. Jag tog 6 igår och 3 idag. Verkar som mitt nyårslöfte verkligen sket sig..attans! Går ju inte ner i vikt direkt. Men får väl skylla på att det är mycke nu sista terminen. Utöver det vill jag ju bara en bra mor och sambo så mitt sätt har blivit att "unna" mig när dagen är slut och alla måsten gjorda. Får väl verkligen försöka nästa vecka! Ikväll så bakade jag Vetelängder, ska läggas i frysen. För om en vecka fyller finaste Pixie 2 år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0