Cykeltur.

Årets första cykeltur är gjord! När jag frågade om vi skulle cykla en liten sväng fick jag svaret: Jaa Kuuuul! Så sagt och gjort vi tog oss en liten sväng. Passade på att hälsa på Anna på hennes salong. Maria fixade sitt hår. Men nu är vi hemma igen. Har världens tröttaste och gnälligaste Pixie idag. Hon hade somnat sent o vaknat tidigt och endast sovit 20 min. Lägg till en förkylning och tand nr 17, som dessutom är den som sitter längst bak. Upptäckte idag att den brutit sig fram. Inte konstigt hon är så nappig just nu. Hon somnar nog skapligt idag kan jag tänka mig. Vi väntar på att Anton kommer om ca en timme. Då blir det pizza. Tror Pixie kommer bli lite piggare när han kommer:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0