Helg.

Fredagen bestod av mat från kinan. Godis som Pixie och jag handlade på Ica. Vi tog pulkan ner, vilket pixie gillar. Tellebubbies och mys i soffan tillsammans med pappa Emil och vår "inne boende" Sebbe. Pixie somnade dock redan 10 i 8. Vi andra såg film, åt massa gott och drack lite vin och grabbarna whiskey. Jag gick inte och la mig fören halv 1! Pixie vaknade halv 6 och vi låg och myste en stund. Sedan var killarna snälla och lät mig få sova. Vaknade vid 8 och kunde inte sova mer. Emil överraskade med frukost från bakfickan, varsin baguette. Vi åkte till Horn för Pixie har pratat om att åka dit massor i veckan. Och de ville gärna få låna henne idag. Meningen var att vi skulle gå på bio. Men fanns inget vi ville se. Så blev bowling. Emil vann, sebbe och jag kom typ lika. Vi har ätit pizza och fotbollen är på tv.. Men senare ikväll är det melodifestivalen som jag tror vi ska se. Imorgon ska vi träffa Hampus och hans föräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0