Massor av kakor.

Igår spenderade vi dagen ihop med Elisabeth och Hampus, vi såg i horn för att kolla på korna och kalvarna. Trots otroligt mycket huvudvärk så var dagen bra. Idag så vakna vi strax innan halv 6. Vinkade av pappa Emil som åkte till jobbet. Sedan såg vi tubbies och åt frukost. Resten av dagen har bestått sv att gå ut och handla lite. Men mest av bak. Pixie är min lilla hjälpreda. Lagt ut alla formar, lagt i ingredienser, dumlekolor i kakorna. Men hon var rätt duktig på att tjuvsmaka godiset;) vi hann hur som baka alla 100 dumlekakor. Sen gjorde vi en sats med glutenfria med. För farmor kommer hit efter jobbet och vi ska göra vofflor. Ikväll ska vi kolla på en lägenhet. Jag håller tummar och tår på att allt ska vara bra och att vi har möjlighet att få den! Har alltid haft svag rygg med kotor som lägger sig fel och ett bäcken en som inte alltid är så rakt. Men våra trappor har gjort det flera gånger värre..har sån värk dagligen att jag har lust att bara gråta. Är tufft att bära upp en tjej på ca 12 kg för 43 trappsteg, 4 1/2 trappa. Och ska vi dessutom tvätta är det yttligare en trappa.. Eftersom det är så glest mellan pinnarna vågar jag inte låta pixie gå helt. För de är bredare än henne. Så just för min rygg skull, om min kropp ska kunna fungera i framtiden måste vi hitta nått! Vad vore inte bättre än en undervåning på ett hus liksom:) nu ligger min hjärtegryn och sover på min arm<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0