Onsdag.

Idag har vi träffat Pernilla och Vinga hemma hos Pernillas mamma. Vi åt semlor. Gott!:) när vi kom hem somna Pixie nästan direkt. Ida kom förbi och gav Pixie ett paket. Sedan gick vi en promenad. Vi har inte gjort så mycket mer resten av dagen. Mest slappat o lekt. Imorgon är tanken att vi ska gå till dagis, plussa på 5-7min och sedan gå till Brygghuset. För o se om jag kan vara ombytt och klar till kl 8. Får komma strax innan halv 8 så räknat med att vi vinkat o jag går vid halv. Så borde hinna hoppas jag. Kan ju ta bilen annars för har den hemma alla av de veckorna förutom en. Och då får jag låna mamma och pappas. Men vill helst gå för då får jag motionen med och slipper tänka på det. Där är ett pluss att pixie i stort sett alltid är vaken till senast kl 6, Iaf vardagar när hon känner att Emil går. Hon vill säga hej då och efter det är hon pigg. Helger händer att hon sover till halv 7, nån gång har det hänt till 7. För då hinner vi vara klara till kvart över 7 och kan gå till dagis. Men 2 dagar i veckan började jag 10 istället. Vilket är skönt att kunna äta frukost i lugn o ro och hinna leka lite innan vi går. Nu ska jag börja natta tösen. När hon somnat ska jag äta lite dumle;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0