Tjejkväll.

Igår så träffade jag Anna, Ullis och Maria. Vi satt nån timme på köket och pratade eftersom Anna och Ullis hade ätit mat där innan. Sedan köpte vi massa godis o chips o gick hem till Anna och bara prata. Kom hem vid 11 efter en kväll full av skratt och prat. Låg och läste till 12. Bara för att jag kunde. Var ensam hemma. Emil och Pixie åkte till horn och sov. Vakna kl 6 ändå. Men lyckades somna om till 8. Så himla skönt o ligga kvar o bara gosa med katten. Nu på fm ska jag ta en fika med Ida. Sedan kommer mina älsklingar hem. Emil har träningsmatch idag, sedan ska han iväg på kvällen. Så lillebror Anton kommer och sover över idag. Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0