Mysig lördag!

Igår hade vi en mysig dag. Pixies farmor och farfar kom på fm så vi följde med dem till matrialmännen. Emil hade fått ett presentkort eftersom vi köpte soffan. Så det blev en ny fönsterlampa till vardagsrummet. Sedan när Emil åkt till fotbollen så gick vi och luncha på 48an. Dit Hjördis och Olle följde med. Pixie fick i sig lite pasta med köttbullar. Men när vi kom hem sov hon från halv 1 till kl 3. Så det var en trött tjej! Jag passade på att vila en liten stund jag med. Kan räkna på fingrarna så många gånger jag sovit middag tillsammans med Pixie, så det var skönt! sedan kom moster Sofia och vi handla mat, godis, glass och hyrde film. Sen lite senare kom även moster Camilla. När Pixie somnat såg vi film och åt massa gott. Allt var bra med dagen förutom att min höft/bäckenben krånglat så efter kl 3 har jag inte kunnat stödja på benet. Och nu när jag vakna ( söndag ) så har det inte blivit bättre. Så hoppas verkligen det blir bättre under dagen så jag kan ta mig till praktiken! Blir så här ofta. Och nu när jag hoppat över kiropraktorn en gång så blir det oftast så. Eller när det är något mer än en månad emellan. Men känner inte att jag kan lägga 500 varje månad och dessutom tycker jag att kroppen borde funka ändå liksom! Är ju ändå bara 20 år..har gått ditt regelbundet i över ett år. Så får se om jag klarar av att vara utan ett tag, hoppas det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0