Fixerad.

Helt slut efter dagen! Lina följde med till barnmorskan och hem till oss. Så blev ingen vila idag när pixie sov. Även om jag behövt det. Vill kunna sova om nätterna! Nu vaknar ju inte pixie mycket mer än en gång per natt. Jätte skönt. Men eftersom det känns som ljumskarna är helt av så kan jag inte sova bra alls. Men nog gnällt om det.. Det blir ju bättre med den saken sen.

Som sagt så var vi hos barnmorskan. Lyssnade på hjärtat och mätte mm. Så nu är bebis fixerad! Det måste blivit i helgen när vi var i Stockholm. För då sjönk magen ner och det tryckte på så mycket neråt. Men skönt att veta att h*n är fixerad. Har såna blandade känslor. Vill föda NU! Senast nästa vecka. Orkar inte vänta till den 16, och får jag gå över skulle jag bli knäpp.. Måste ju föda så kan ju lika gärna göra det snart. För LÄNGTAR efter den lille!! Men fy fan.. Vad ONT det gör och kommer att göra, lite smått ÅNGEST över det..vill ju föda naturligt denna gång med. Men kan ändå tänka mig att testa lustgas. Får se hur det blir. Kan vi inte bara trolla fram, vips så är h*n på magen bara. Utan massa ont innan;) men det är ju värt smärtan. Men ändå. Jobbigt när man vet hur jäkla ont det gör. Bättre första gången, när man inte visste hur det skulle kännas. Mest sista krysten jag har ångest över. När det känns som man ska sprängas. Men som sagt, så värt mödan. Nu ska jag försöka sova lite. Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0