Fredag.

Idag är det fredag, vilket betyder inget dagis. Igår så sov Pixie middag. Vilket gjorde att hela familjen kunde ta en tur till affärena. Var tvungen att köpa lite nytt smink..sen så köpte vi små flaskor av balsam mm. Smidigt att ta med sig till BB! Vi städade hela lägenheten, så det bara behövs att moppa av innan vi åker idag. Så skönt att komma hem till ett städat hem.

Vi ska åka till horn idag och äta middag. Tror det skulle bli tacos. Sover över där ikväll, för imorgon bär det av till Stockholm. Var länge sedan jag var utan min snuttegumma mer än några timmar. Men hon har det bra med som pappa! Så är bara mitt mammahjärta som talar. Ska försöka njuta av dagen. Men nu hinner jag inte skriva mer. Pixie har gjort i ordning alla dockor i sängen. Satt dem i en ring, för nu ska vi ha sångsamling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0