Helg igen!

Sjukt vad veckorna verkligen springer iväg! Sagt det förut, men det går verkligen fort. Det är helg och vips så är det helg igen. Gått 37 hela veckor med älskling i magen. Nu börjar vi alla bli otåliga. Pixie pratar och längtar jätte mycket efter bebis. Emil och jag likaså! Samt våra nära och kära. Ska bli så spännande att få träffa vår bebis!!! Ganska ofattbart att det gömmer sig en liten människa i min mage. Vår familjemedlem<3

Idag blir det en tur till Linköping för att, köpa regnskydd till syskonvagnen. Velat så mycket om det var rätt att köpa. Eller om det var onödigt att köpa en ny syskonvagn. Pixie fyller ju 3 i feb och går gärna en bit själv nu. Men samtidigt vill hon sitta i vagnen till och från dagis. Eller om vi går länge. Så jag tror nog vi gjorde rätt. Även om vi kanske mest bara använder den till nästa vinter eller så. Men ska ju som sagt sluta använda bilen inom Vimmerby igen när jag kan gå igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0