Luft mellan raderna.

Jag bloggar jämt från mobilen. Vi använder datorn i stort sätt endast när vi betalar räkningar. Och jag beklagar att jag skriver utan luft mellan styckena. Men nu tror jag jag vet hur jag fixar det!

Älskade Pixie sa igår: mamma när bebisen är ute, kan du och jag cykla då? Och kan du bära mig? Lilla gumman<3 just nu bär jag inte jätte mycket på Pixie, mest bara ibland och när jag måste. Cykla går inte alls, för det känns som bebis blir klämd. Nu frågar hon nästan varje dag, om inte bebisen vill komma ut. Det är fler än vi som längtar. Ska bli så spännande att se, syskonen mötas för första gången! Nu är det "bara" en månad kvar till beräknat. Hoppas inte vi går över tiden..utan vill gärna föda nån vecka innan beräknas bf.

I helgen ska vi till Horn på fredag och äta mat. Vi sover där. För tidigt på lördagsmorgonen ska Annelie, Ellen, Monica och jag åka till Stockholm. Fick en biljett till dirty dancing i student present. Ska bli kul att komma iväg. Antar att det blir sista gången utan barn, på ungefär ett år. Beroende på hur länge barnet vill amma. Pixie ammade i ca 10 mån. Jag har sagt att ungefär max ett år kan jag tänka mig. Men enda jag oroar mig över, är om bebis skulle vilja komma ut i helgen. Men håller tummar och tår över att h*n inte vill det! Vill inte föda utan Emil. Men helgen efter får det gärna sätta igång. Är så NYFIKEN på den lilla!!<3 Måste nog ta tag i att packa klart BB-väskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0