Närmar sig.

Det närmar sig vårt bf datum! 35 hela veckor har gått nu i helgen. Alltså inte många veckor kvar. Det känns, även om jag nu mer och mer kan gå något bättre vissa dar. Vilket känns skönt. Istället har det bytts ut mot svidande halsbränna, trötthet och extra ond rygg. Kan inte sitta långa stunder fören ryggen brinner som eld. Men är dumt att klaga. Snart får vi träffa vår bebis! Och nervös?! Svar ja..längtar sjukt mycket efter att få upp bebis på magen. Få se vårt barn för första gången, första pussen, klappen och få sniffa på vårt barn. Åh längtar! Få träffa denna underbara varelse utanför magen. Men dock är jag smått nervös inför förlossningen. Nu när jag vet hur ont det gör..Pixie födde jag helt naturligt. Men skulle kunna tänka mig att testa lustgasen denna gång. Försöker tänka bort alla smärtor, värkar och själva krystandet. Försöker bara tänka på underbara mötet med vårt andra underverk!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0