Söndag.

Det är redan söndag. Kan inte säga annat än att helgen gått fort! Emil fick en egen helg med grabbarna. Pixie och jag har haft fullt av besök. Min mamma och syster Lina kom på fredagen. Vi åt pizza och massa gott. På morgonen kom Pixies farmor. Så vi gick allihop på marknaden. Pixie fick åka karusellen två gånger. Vilket var det roligaste:) min syster Sofia och Pixies kusin Simon hälsade på. Kl 17.30 somnade Pixie, eftersom hon inte sovit något under dagen. Vi vaknade dessutom något tidigare än vanligt, 05.15.. Mamma och Lina kom in en liten stund sen igen under kvällen och hjälpte till att äta upp godsakerna;) men var så trött så gick och la mig när de åkt hem. Somnade ca 21!! Tur var väl det, för Pixie slog upp sina blå innan kl 6 idag. Nu är kl snart 10.30. Vi har hunnit med flera timmars lek med dockorna. Dock så får vi strax lite besök av min vän Anna. Tror denna söndag kommer att gå fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0